Telefoni og vekstjeneste Full vekstfunksjonalitet direkte i Teams-klienten
Med VoiceGo telefoni og vekstjeneste Teams integrerte skyvekst kan alle deres ansatte få en skybasert vekst uten lokal maskinvare på plass.
Med den unike mobilappen og softphone-applikasjonen på datamaskinen kan dere kommunisere uansett hvor i verden dere befinner dere med en kraftfull vekstfunksjon. Med en avansert Microsoft Teams-integrasjon.
Unike mobilapp-funksjoner
Unik samtalehistorikk
Full informasjon ved samtale
Plukke samtale fra hvilken som helst gruppe
Valgfri nummervisning
Tilbakekalling
Logg inn/ut/pause grupper
Sakshåndtering
Felles telefonbok
Planlegging av numre
Og mange flere funksjoner
personlig kø mm
Sakskø, aldri gå glipp av et samtale
Sakskø er en unik løsning som sikrer at dere ikke går glipp av noen innkommende samtaler. Køhåndteringstjenesten gjør det enklere for virksomheter med innkommende telefoni å håndtere køer, koordinere og planlegge samtaler, automatisere tidsbestillinger samt gi mulighet for videomøter. Med løsningen skaper dere både mer fornøyde kunder og færre tapte forretninger. Funksjonen kan brukes i de fleste virksomheter, f.eks. salg eller støttefunksjoner. Den fellesnevneren er virksomheter som ikke vil gi avkall på servicenivået sitt.
Med ett klikk opprettes en kundesak
Når en kunde ringer inn og dere ikke rekker å svare, får kunden alternativet: ”…Ønsker du å bli oppringt, trykk 1″. Da trigges en sak i brukernes webgrensesnitt og i mobilappen. Den nærmeste ledige medarbeider ringer deretter kunden og fullfører ordren eller saken! Takket være at det også sendes ut i mobilappen, får også selgere eller andre reisende medarbeidere informasjon om at noen ønsker å bli oppringt.
Ingen tapte kontakter eller forretninger
Sakene blir værende til de er biffet av. Alle ser tydelig at det ikke ligger noe glemt. Systemet viser hvem som har håndtert saken samt eventuelle kommentarer rundt saken.
Via Teams-integrasjonen får dere 100% full vekstfunksjonalitet direkte i Microsoft Teams-klienten. Veksten gjør ingen forskjell mellom en bruker i Microsoft Teams eller VoiceGo-vekstsystemet, for hele grensesnittet for VoiceGo er integrert i Teams-klienten!
Brukergrensesnitt
Takket være at VoiceGo nå er helt integrert i Teams får brukeren tilgang til alle sine funksjoner som de kan håndtere gjennom det vanlige grensesnittet. Brukeren kan håndtere hele sin profil og tilknytning samtidig som samtaler kan ringes, mottas og kobles til den eller de terminalene som brukeren har på sin tilknytning.
Vekstjenester
Full vekstfunksjonalitet direkte i Teams-klienten.
Talestyring inkludert profilstyring
Gir innringte personer en talestyring med tidsangivelse når personen forventes å være tilbake.
Logg inn/ut/pause fra køer og svargrupper
Håndter din status i de køene og gruppene du er medlem i. Pause-modus gir samme status som utlogget. I tillegg kan du logge inn og ut fra alle køer og grupper direkte fra Teams-klienten.
Kontaktkontroll og nummerplanlegging
Kontaktkontroll lar deg administrere all kontaktstyring i grensesnittet. Nummerplanlegging er integrert i grensesnittet der du kan håndtere og tilpasse ringetjenester og nummerplaner direkte fra din Teams-klient.
Felles telefonbok og samtalehistorikk
Håndter all kontaktinformasjon og samtalehistorikk i grensesnittet.
Full støtte for tale- og videomøter
Full støtte for tale- og videomøter i Teams-klienten.